BARBO MATJAŽ:POMEN V GLASBI IN GLASBA V POMENU

Proizvajalec: knjige
Koda: 31000241
Zaloga: Trenutno ni na zalogi
Zaloga v skladiščih:
  • Trgovina MB
  • Trgovina Lj, Vošnjakova 16
  • Trgovina Muzikalije LJ
  • Trgovina MS
  • Skladišče MB
  • Trgovina SG

Izdelek trenutno ni na zalogi. Cena se lahko ob novi dobavi spremeni! 

Podrobnosti:

BARBO MATJAŽ:POMEN V GLASBI IN GLASBA V POMENU iz kategorije knjige sodi med odlične Notna literatura.Monografija predstavlja izredno zanimiv pregled osnovnih ontoloških, epistomol ...
Preberi več

10,00 €
BARBO MATJAŽ:POMEN V GLASBI IN GLASBA V POMENU iz kategorije knjige sodi med odlične Notna literatura.

Monografija predstavlja izredno zanimiv pregled osnovnih ontoloških, epistomoloških in estetskih vprašanj, povezanih z glasbo. Osredotoča se na identiteto glasbenega dela, pri čemer raziskuje težave pri določitvi objekta opazovanja, načinov polastitve in materializacije glasbe in zaostritvi vprašanj identitete, ki jih odpirajo sodobni načini posredovanja glasbe. Vrsta poglavij se posveča vprašanjem, povezanim s pomenom, tako določitvi glasbenega pomena nasploh, njegovi domnevni univerzalnosti, interpretiranju, istovetnosti in umeščenosti v najpomembnejše idejne in estetske komplekse zadnjih dveh stoletij. (Aleš Nagode)

Knjiga predstavlja izjemno dragoceno študijo glasbene identitete, njen glavni cilj pa je postavitev osnov glasbenega vrednotenja in ocenjevanja glasbe. Pri tem avtor izdela natančen in zaokrožen sistem možnega umevanja glasbe in njene interpretacije. Tako mu uspe postaviti pregleden spoznavni referenčni okvir, ki je nujno potreben pri izzivih glasbene publicistike, kritike kot tudi nekaterih drugih sorodnih področjih. (Jernej Weiss)
BARBO MATJAŽ:POMEN V GLASBI IN GLASBA V POMENU iz kategorije knjige sodi med odlične Notna literatura.

Monografija predstavlja izredno zanimiv pregled osnovnih ontoloških, epistomoloških in estetskih vprašanj, povezanih z glasbo. Osredotoča se na identiteto glasbenega dela, pri čemer raziskuje težave pri določitvi objekta opazovanja, načinov polastitve in materializacije glasbe in zaostritvi vprašanj identitete, ki jih odpirajo sodobni načini posredovanja glasbe. Vrsta poglavij se posveča vprašanjem, povezanim s pomenom, tako določitvi glasbenega pomena nasploh, njegovi domnevni univerzalnosti, interpretiranju, istovetnosti in umeščenosti v najpomembnejše idejne in estetske komplekse zadnjih dveh stoletij. (Aleš Nagode)

Knjiga predstavlja izjemno dragoceno študijo glasbene identitete, njen glavni cilj pa je postavitev osnov glasbenega vrednotenja in ocenjevanja glasbe. Pri tem avtor izdela natančen in zaokrožen sistem možnega umevanja glasbe in njene interpretacije. Tako mu uspe postaviti pregleden spoznavni referenčni okvir, ki je nujno potreben pri izzivih glasbene publicistike, kritike kot tudi nekaterih drugih sorodnih področjih. (Jernej Weiss)
Napišite svoje mnenje
  • Samo registrirani uporabniki lahko pišejo ocene
*
*
Slabo
Odlično
*
*
*
Akcijska ponudba
Akcija
expand_less