MEŠKO/GERŠAK:NAMIG ZA GIB

Proizvajalec: UČBENIKI
Koda: 30001016
Zaloga: Na zalogi
Zaloga v skladiščih:
  • Trgovina MB
  • Trgovina Lj, Vošnjakova 16
  • Trgovina Muzikalije LJ
  • Trgovina MS
  • Skladišče MB
  • Trgovina SG
Podrobnosti:

MEŠKO/GERŠAK:NAMIG ZA GIB iz kategorije učbeniki sodi med odlične Notna literatura.Priročnik je zamišljen kot spodbuda za gibalno ustvarjanje z otroki in je namenjen vzgojiteljem i ...
Preberi več

20,00 €
MEŠKO/GERŠAK:NAMIG ZA GIB iz kategorije učbeniki sodi med odlične Notna literatura.

Priročnik je zamišljen kot spodbuda za gibalno ustvarjanje z otroki in je namenjen vzgojiteljem in osnovnošolskim učiteljem, da svojo pedagoško prakso obogatijo z ustvarjalnim gibom in tako otrokom omogočijo, da utelesijo in odgibajo šolske vsebine ter se hkrati ustvarjalno izražajo.

Prav tako je priročnik namigov za gib namenjena učiteljem plesa, plesnim terapevtom, študentom umetniških in pedagoških fakultet, teoretikom in raziskovalcem s področja plesne pedagogike, saj je osnovni namen spodbuditi povezave med plesno umetnostjo in procesom vzgoje in izobraževanja.

V uvodu zbirke so trije znanstveni/strokovni prispevki, ki poudarjajo pomen kinestetičnega učenja in pozitivne učinke vključevanja ustvarjalnega plesa v šolsko bivanje, ki so nastali na podlagi dolgoletnega poglobljenega strokovnega dela in raziskovanja.

Teoretičnem uvidu sledi 24 namigov za gibalne izzive, ki so jih napisali povabljeni slovenski plesni pedagogi. Vsi plesni pedagogi imajo bogate izkušnje in svoje delo dojemajo kot veliko odgovornost in pustolovščino, v kateri se prepustijo lastni domišljiji in s svojim odličnim občutkom za vodenje ustvarjalnega procesa in slišanja otrok spodbujajo njihovo gibalno domišljijo ter njihovo osebno gibalno izraznost.



V priročniku vam tako ponujamo namige, ki naj spodbudijo otrokovo domišljijo, gibalno raziskovanje in izražanje. Tematsko so različni in si sledijo po zahtevnosti. Seveda lahko vsako vsebinsko predlogo prilagodite zanimanju in starostni skupini otrok. Primerni so za otroke od drugega leta dalje, zgornje staroste meje pa ni. Za izvedbo gibalnih delavnic potrebujemo malo večji prostor. To je lahko tudi učilnica z odmaknjenimi stoli in klopmi. Potrebujemo tudi udobna oblačila in bose noge ali vsaj noge z nedrsečimi nogavicami. Tako bodo otroci začutili tla pod nogami.

Vsak namig se začne s pojasnilom, kakšen je njegov namen/cilj. Navedene so tudi specifične potrebščine, priporočena glasba in medpredmetne povezave.

Sledi opis poteka dela. Uvod je namenjen prebujanju, ozaveščanju in sproščanju telesa. Osrednji del omogoča raziskovanje in oblikovanje različnih načinov gibanja v prostoru. Sledi zaključni del z refleksijo, v katerem otroci izrazijo svoje izkušnje in jih delijo drug z drugim. Učitelj pa tako dobi povratno informacijo za nadaljnje delo. V vsakem namigu so zato navedena potencialna vprašanja za evalvacijo, ki jih lahko učitelj zastavi otrokom in/ali sebi.

Otroci se veselijo ponavljanja in poglabljanja, zato zaključek vsakega namiga vsebuje predlog za potencialni razvoj in nadgradnjo opisanega.
MEŠKO/GERŠAK:NAMIG ZA GIB iz kategorije učbeniki sodi med odlične Notna literatura.

Priročnik je zamišljen kot spodbuda za gibalno ustvarjanje z otroki in je namenjen vzgojiteljem in osnovnošolskim učiteljem, da svojo pedagoško prakso obogatijo z ustvarjalnim gibom in tako otrokom omogočijo, da utelesijo in odgibajo šolske vsebine ter se hkrati ustvarjalno izražajo.

Prav tako je priročnik namigov za gib namenjena učiteljem plesa, plesnim terapevtom, študentom umetniških in pedagoških fakultet, teoretikom in raziskovalcem s področja plesne pedagogike, saj je osnovni namen spodbuditi povezave med plesno umetnostjo in procesom vzgoje in izobraževanja.

V uvodu zbirke so trije znanstveni/strokovni prispevki, ki poudarjajo pomen kinestetičnega učenja in pozitivne učinke vključevanja ustvarjalnega plesa v šolsko bivanje, ki so nastali na podlagi dolgoletnega poglobljenega strokovnega dela in raziskovanja.

Teoretičnem uvidu sledi 24 namigov za gibalne izzive, ki so jih napisali povabljeni slovenski plesni pedagogi. Vsi plesni pedagogi imajo bogate izkušnje in svoje delo dojemajo kot veliko odgovornost in pustolovščino, v kateri se prepustijo lastni domišljiji in s svojim odličnim občutkom za vodenje ustvarjalnega procesa in slišanja otrok spodbujajo njihovo gibalno domišljijo ter njihovo osebno gibalno izraznost.



V priročniku vam tako ponujamo namige, ki naj spodbudijo otrokovo domišljijo, gibalno raziskovanje in izražanje. Tematsko so različni in si sledijo po zahtevnosti. Seveda lahko vsako vsebinsko predlogo prilagodite zanimanju in starostni skupini otrok. Primerni so za otroke od drugega leta dalje, zgornje staroste meje pa ni. Za izvedbo gibalnih delavnic potrebujemo malo večji prostor. To je lahko tudi učilnica z odmaknjenimi stoli in klopmi. Potrebujemo tudi udobna oblačila in bose noge ali vsaj noge z nedrsečimi nogavicami. Tako bodo otroci začutili tla pod nogami.

Vsak namig se začne s pojasnilom, kakšen je njegov namen/cilj. Navedene so tudi specifične potrebščine, priporočena glasba in medpredmetne povezave.

Sledi opis poteka dela. Uvod je namenjen prebujanju, ozaveščanju in sproščanju telesa. Osrednji del omogoča raziskovanje in oblikovanje različnih načinov gibanja v prostoru. Sledi zaključni del z refleksijo, v katerem otroci izrazijo svoje izkušnje in jih delijo drug z drugim. Učitelj pa tako dobi povratno informacijo za nadaljnje delo. V vsakem namigu so zato navedena potencialna vprašanja za evalvacijo, ki jih lahko učitelj zastavi otrokom in/ali sebi.

Otroci se veselijo ponavljanja in poglabljanja, zato zaključek vsakega namiga vsebuje predlog za potencialni razvoj in nadgradnjo opisanega.
Napišite svoje mnenje
  • Samo registrirani uporabniki lahko pišejo ocene
*
*
Slabo
Odlično
*
*
*
Akcijska ponudba
Akcija
expand_less