POMPE:POSTMODERNIZEM IN SEMANTIKA GLASBE

Proizvajalec: knjige
Koda: 3000805
Zaloga: Trenutno ni na zalogi
Zaloga v skladiščih:
  • Trgovina MB
  • Trgovina Lj, Vošnjakova 16
  • Trgovina Muzikalije LJ
  • Trgovina MS
  • Skladišče MB
  • Trgovina SG

Izdelek trenutno ni na zalogi. Cena se lahko ob novi dobavi spremeni! 

Podrobnosti:

POMPE:POSTMODERNIZEM IN SEMANTIKA GLASBE iz kategorije knjige sodi med odlične Notna literatura.Avtor v svoji monografiji povezuje dva osrednja pojma sodobne glasbene prakse: postm ...
Preberi več

5,00 €
POMPE:POSTMODERNIZEM IN SEMANTIKA GLASBE iz kategorije knjige sodi med odlične Notna literatura.

Avtor v svoji monografiji povezuje dva osrednja pojma sodobne glasbene prakse: postmoderno in semiotiko. Pri tem sistematično obravnava pojem postmodernizma kot strokovni muzikološki termin, vezan na pomenske plati analizirane glasbe. Obenem je njegova knjiga tudi prikaz semiotskih pristopov h glasbi. Tako je v knjigi podan pregled ideje glasbenega postmodernizma v splošnem in posebej v Sloveniji, ki avtorja pelje k novi tipologiji postmodernizma. Še posebno vrednost prinašajo analize štirih del klasikov sodobne glasbe Georgea Crumba, Alfreda Schnittkeja, Petra Ruzicke, Lojzeta Lebiča, kjer avtor nazorno prikaže značilnosti ustvarjanja v sodobni glasbi. Delo prinaša tudi sezname avtorjev, ki celoti podeljujejo praktično vrednost "orientirja" po sodobni glasbeni ustvarjalnosti in teoretski misli.
Št. strani: 268 strani
POMPE:POSTMODERNIZEM IN SEMANTIKA GLASBE iz kategorije knjige sodi med odlične Notna literatura.

Avtor v svoji monografiji povezuje dva osrednja pojma sodobne glasbene prakse: postmoderno in semiotiko. Pri tem sistematično obravnava pojem postmodernizma kot strokovni muzikološki termin, vezan na pomenske plati analizirane glasbe. Obenem je njegova knjiga tudi prikaz semiotskih pristopov h glasbi. Tako je v knjigi podan pregled ideje glasbenega postmodernizma v splošnem in posebej v Sloveniji, ki avtorja pelje k novi tipologiji postmodernizma. Še posebno vrednost prinašajo analize štirih del klasikov sodobne glasbe Georgea Crumba, Alfreda Schnittkeja, Petra Ruzicke, Lojzeta Lebiča, kjer avtor nazorno prikaže značilnosti ustvarjanja v sodobni glasbi. Delo prinaša tudi sezname avtorjev, ki celoti podeljujejo praktično vrednost "orientirja" po sodobni glasbeni ustvarjalnosti in teoretski misli.
Št. strani: 268 strani
Napišite svoje mnenje
  • Samo registrirani uporabniki lahko pišejo ocene
*
*
Slabo
Odlično
*
*
*
Akcijska ponudba
Akcija
expand_less